Aah. Humala, tietokone ja internet. Jumalaisia juttuja! Todellakin, olen ilman internetia vielä kuukauden. Tietokoneeni sanoi työsopimuksensa irti ja uuden hankkiminen on ollut vähän kiven takana rajallisen budjetin vuoksi. Tämä kirjoittaminen ei nyt oikein ota luonnistuakseen, koska olen sattuneista syistä altistanut pikkuaivoni pahoinpitelylle. Mutta ah! Kyllähän tämä olotila on varsin mukava pitkän ja ikävän flunssan jälkeen.

Aivan! Pitikin hieman selventää tuota 'Hetken miete' merkintää. Kyseessähän on siis kahteen yksilöön sidottu lause. Ajatus kimposi mieleeni minun ja erään läheiseni suhteen siivittämänä. Minä en siis ole luovuttanut, lakannut etsimästä uutta. Mutta yksin ei pysty uudistumaan... Ei, kun kyseessä on parisuhde.

Minua ollaan viemässä baariin. Kyllä, viemässä baariin. Tämä kirjoittaminen vain tahtoo nielaistani humalaisen mieleni mukaansa.